miercuri, 9 februarie 2011

A fost odată Brâncovenau

Şi când noi nu vom mai fi, vă veţi aminti, că au fost odată... Brâncovenii.

De un an sau doi, liceul meu, Liceul Teoretic "Constantin Brâncoveanu", nu mai există. Am înţeles că din economie de bani la buget s-a "comasat" cu "Emil Racoviţă" (LSN). N-am urmărit îndeaproape procesul acestei transformări, aşa că nu ştiu detalii exacte. Ştiu doar, tot din zvonuri, că directoarea de la Brânco conduce acum şi la Racoviţă.

În fine, nu despre zvonuri e ideea acestui articol. Deşi, tot din zvonuri, trebuie să spun c-am auzit cum că liceul s-a transformat (sau urmează să se transforme) într-o grădiniţă. Vor umbla pe holuri încărcate de istorie micuţii de acolo şi, mai ales, se vor juca pe un teren plin farmec şi poveşti despre eroi şi... eroi.

De fapt, articolul ăsta nu prea a avut o idee în sine. Numai că regăsind o fotografie cu terenul acela, am zis să n-o arunc, aşa, fără şi un text. Cândva de prin 2007.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu