miercuri, 4 noiembrie 2009

Leapşă foto

Pare-se că Iaşiul e locul de unde lepşele (m-am documentat şi asta-i varianta corectă de plural) vin cel mai des pe blogul cu braşoave (cu sau fără ghilimele) de sub Tâmpa.
În ce constă aceasta? Păi, să împărtăşesc cu voi două fotografii. Dar nu orice fel de fotografii. Ci una să fie de suflet şi alta amuzantă. Deci cel ce a conceput leapşa asta are o minte diabolică. Cum pana mea să aleg DOAR DOUĂ??? Am atâtea poze de suflet şi atâtea poze demne de cocalari.com încât... of, Doamne! Grea deciziune, sincer, să aleg din maldărul digital de poze ce-şi povestesc amintirile în calculator. Permiteţi-mi să dau o raită prin arhive...
.... în ziua aceea sărbătoream promovarea Steagului, ne bucuram de apropierea banchetului de la finalul clasei a XII-a (clasa a XII-a? mamăăă, ce a trecut timpul!), Nicu îşi luase o cămaşă în stil Hawaii iar eu tocmai ce cunoscusem o fată de pe meleaguri moldovene. Deci suficiente motive pentru a închina acest tost şi pentru a înnobila această poză cu titlul "fotografie de suflet".

Vacanţa de vară a anului 2007. Undeva în pădurile din jurul cartierului Noua.
Doamne, cât m-am mai chinuit să sprijin telefonul de o piatră pentru ca obiectivul să ne cuprindă în toată splendoarea demenţei noastre. De fapt, stai aşa! Nu l-am sprijinit de o piatră , ci de bidonul cu Ciucaş! Eu, Nicu, Ovi şi Uţe... tot copiii vom rămâne indiferent de câţi ani or să treacă peste noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu