duminică, 6 septembrie 2009

Poze la costum

Câteva poze de la Ziua Business (urăsc să folosesc americănisme în titlu, dar n-am ce face în cazul ăsta), însoțite de comentariile de rigoare.

Deci eu m-am chinuit 20 de minute să-mi fac nodul la cravată iar lui monsieur Alex i l-a făcut o fată...

Omniprezenta poză de grup. În ordinea numerelor de pe tricou, de la stânga spre dreapta: Ionela, Mihaela, Emil, Andreea, Iulia, Raluca (șefa), Oana, eu, Andreea, Alex, Sebi, Remus, Alinuța, Silvia și Anda. Sergiu e în spatele camerei foto.

Noauarii (sau Noarii?)

Iată-l și pe Sergiu, oarecum neatent la camera foto. Îl înțelegem...

Atac la persoana... mea

Fotografia clasică a picioarelor

Bineînțeles, și fotografia clasică a capetelor

Eu lucrez și ei fac poze. Și ne mai mirăm că e criză.

După cum am zis mai devreme: E CRIZĂ!

Criză, da? Noroc că unii știu să râdă în aceste vremuri grele pentru națiunea noastră.

Criza face o nouă victimă în persoana lui Sergiu. A, apropo, e vorba de criză de țigări în cazul lui. În cazurile anterioare era vorba de criză de bere.

Ieșirea din criză, cel puțin pe un anumit segment.

Criză... de râs

Cam asta a fost.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu