duminică, 22 februarie 2009

Magic Fotbal...din nou

Permiteţi-mi să mă laud din nou. A doua jumătate a lunii februarie echivalează pentru mine, nu cu Sf. Valentin, ci cu numărul 5 al Revistei Magic Fotbal. Meciul din acest număr al revistei e cel cu Argentina de la Coppa del Monda '90, având comentariul în original al lui Cristian Ţopescu. Ce meci, Doamne! I-am dominat copios, zic eu, pe sud-americanii conduşi de Maradona. Mă rog, conduşi e un fel de a spune, întru-cât zeul argentinienilor a fost impecabil ţinut de Iosif Rotariu care efectiv nu l-a lăsat pe Diego să-şi etaleze calităţile tehnice. A făcut-o în schimb Hagi din plin, iar căpăţâna lui Gabi Balint din minutul 67, după reuşita lui Monzon cu 5 minute mai devreme, a adus un gol pe cât de meritat, pe atât de necesar tricolorilor pentru a se califica îm optimi.

2 comentarii:

  1. of of, şi un filmuleţ de youtube de la meciul ăsta nu puteai să pui :D
    Hai că mi-am adus aminte de vremurile bune ale fotbalului românesc

    RăspundețiȘtergere
  2. O să fac un rezumat al meciului ăsta şi la meciurile de pe celalte dvd-uri şi o să le postez. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere