duminică, 22 februarie 2009

Simfonia...unui stadion - Stil latin

În clasa a doişpea, deci anul trecut, prin primăvară, am început să cânt această melodie în timpul unei ore de franceză în care fiecare făcea ce-l trecea capu' . Profesoara, şi-a dat ochelarii pe nas, se uita la mine şi mi-a zis: "Tres belle chanson! De unde l-ai învăţat?" Întrebarea era tot în franceză. Răspunsul meu: am văzut pe iutub un clip cu nişte suporteri francezi cântându-l. Răspunsul meu a fost în română.
Mai jos, Brigade Sud Nice, "Et forza Nice allez...", iar şi mai jos aveţi şi versurile.


Et forza nice allez
Pour toi seulement nous sommes nés
Tu es tout ce qu'on a
Et jamais on ne te lachera

Ce soir au stade du Ray
On va chanter t'encourager
La BSN est là
Et elle sera toujours avec toi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu