marți, 24 ianuarie 2012

Hochei făcut în Braşov

Foarte ofertant din punct de vedere al spectaculozităţii hocheiul, păcat că n-am aparatura necesară ca să-i surprind cât mai bine imaginile. Asta este, va trebuie să mă descurc (iar voi va trebui să mă suportaţi) cu ce am acum la dispoziţie.

După ce duminică seară am câştigat în faţa Stelei cu un 4-3 care striga după toate calmantele din farmaciile braşovene, luni seară venise momentul să încheiem socotelile. Calificarea în semifinalele Ligii MOL s-a jucat pe sistemul cel mai bun din trei meciuri, iar şansa a făcut ca primele două meciuri să se joace sub Tâmpa. Braşovenii pe patine au profitat din plin de avantajul terenului propriu şi au câştigat şi meciul de luni, de data asta cu un scor mult mai categoric, 6-1.

Complexul stelist a luat sfârşit iar pe 2 februarie ne pregătim să-i întâmpinăm sub Tâmpa, în semifinalele Ligii MOL, pe ungurii de la Dab Docler. Aici funcţionează sistemul cel mai bun din cinci meciuri, iar primele două meciuri se joacă pe terenul adversarilor noştri, pe 29 şi 30 ianuarie.

Acum clipul legat de meciul de luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu