sâmbătă, 11 iunie 2011

La ţară: WC-ul | (Ep. 1)

Ca mulți brașoveni, provin din părinți ai căror origini sunt mai apropiate sau depărtate de Brașov. Taică-miu e de undeva din județul  Buzău, adică din Vechiu Regat, în vreme ce maică-mea e din Fălticeni, județul Suceava, adică Bucovina. Unii o confundă cu Moldova. Nu că ar fi ceva rău în asta, dar simțeam nevoia să mă dau mare cu cunoștințele mele.

Iar eu mi-s în Fălticeni, zona rurală mai exact. La țară, adică. N-am mai fo' aici de patru ani.

Oricum, ce voiam să vă scriu e legat despre wc-ul rural. Un set se sfaturi utile ca să zic aşa:

1. Dacă suferiţi de arahnofobie, găsiţi mai bine un copac dosit pentru a da curs chemărilor naturii.

2. Dacă suferiţi de arahnofobie şi un copac mai dosit nu există în jur, folosiţi autosugestia: "Sunt bărbat, ce dracu'! Hai că pot!"

3. Dacă eşti suficient de bărbat şi ai intrat, nu ridica capul pentru a vedea ce-i în jur şi nu-ţi folosi vederea periferică. Ce nu ştii că există, nu te sperie.

4. Asigură-te că podeaua nu e şubredă. Dacă o simţi şubredă, învaţă să ţinteşti gaura din "tocul" uşii.

5. Dacă faci treaba mare şi podeaua e şubredă, caută un copac dosit. Chiar dacă el este în pădure.

6. Dacă te rişti să stai pe podeaua şubredă, îţi asumi şi riscul unei cădere libere spre cea mai de căcat amintire a vieţii tale.

7. Fredonarea unui cântec îţi dă impresia că te afli într-un loc mai puţin nasol decât eşti cu adevărat. "It's just a another day for you, for you and me in Paradise..."

5 comentarii:

  1. :)))....partea buna...cu locatie..e ca exista copaci prin jur..sau cel putin ai ceva de mers pana dai de unul dar totusi exista..mai nasol e cu zona de campie...unde e foarte greu sa dai de copaci...aia distractie...;))
    si aia cu ceea ce nu stii ca exista nu te sperie..e foarte adevarata...;)))....

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-s un fericit. Am păduri aproape în toate cele patru zări. Dar m-am dovedit, deocamdată cel puțin, suficient de bărbat încât să nu apelez la ele :))

    Diseară vă arăt puii de mâță și pe mă-sa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevar graiesti, articolul asta mi-a adus aminte de "frumusetea" plaiurilor mioritice din spatele curtii de la tara.

    Oare toate wc-urile de la tara sunt la fel?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eee, nu toate-s la fel. Însă astea mai "extravagante" generează şi ele senzaţii... extravagante.

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti nebun!? Fiti-ar budele ale nevoii :))

    RăspundețiȘtergere