vineri, 24 iunie 2011

Bă, eș' nebun? Am făcut un lipdub la facultate !

De asta pauza în materie de activitate pe blog după revenirea "di la Făltişeni". M-am ocupat împreună cu colegii mei din ultimu' an de facultate de punerea în scenă a lipdub-ului de mai jos.

Dat fiind că sâmbătă asta avem cursul festiv, timpul de pregătire a fost destul de scurt (vreo două zile), de unde este evident că "opera" noastră are o grămadă de lacune. După terminarea lucrărilor de licenţă şi aşteptarea deplasării la Iaşi pentru susţinerea acesteia, ne-am zis să facem şi această mică nebunie numită lipdub. Şi l-am făcut şi suntem mândri !

Chestia asta tinde să devină un fel de tradiţie "cerepistă", după ce prima promoţie de CRP Braşov a deschis drumu' cu prestaţia lor de anu' trecut.

Iată Promoţia 2011 CRP Braşov în acţiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu