vineri, 27 mai 2011

Facultatea de Sociologie şi Comunicare | Clip de promovare

Un fel de "trailer" pentru filmul fictiv numit "Studenţie".

Clipul de promovare a Facultăţii de Sociologie şi Comunicare a fost realizat de o echipă de studenţi de la CRP (Comunicare şi Relaţii Publice), anul III. Nu am beneficiat de aparatură profesionistă în realizarea acestui clip şi, majoritatea, ne-am aflat la prima experienţă de acest gen. Sperăm, însă, că am făcut o treabă bună.

http://www.unitbv.ro/socio

Clipul de faţă este doar o parte a proiectului de promovare a F.S.C. Braşov, echipa ce a lucrat la clip ocupându-se şi de conceperea pliantelor şi afişelor pentru anul universitare 2011-2012.


Am fost o echipă de 7. Eu m-am ocupat de "regie", ca să zic aşa. Ca orice echipă care se respectă am auvt şi un 1st assistant director şi 2end camera unit :)) Am avut producător şi asistent de producător, project manager, pe cineva responsabil cu castingul, pe cineva care s-a ocupat de muzica, tot tacâmu' ! Şi actori, după cum se vede. Doi dintre ei, "Andreea" şi "Bogdan", elevi de liceu în timp ce "Oana" e colegă de-a noastră.


P.S. din anul universitar 2011-2012, Facultatea de Sociologie şi Comunicare o să dispună de propriul studio TV. No, să-mi dea atunci o cameră pe mână şi sigur câştig un premiu ceva la final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu