sâmbătă, 3 iulie 2010

Cronica unei sesiuni. Anul II. Semestrul II

Ziua Z (11 iunie 2010) "Return Of The Englishman"
În dulcele stil clasic, sesiunea a debutat cu limba străină, în cazul meu engleza. Cuvântul de ordine relaxare în condiţiile în care o stare de bine domnea în sală, mai ales din partea lui Enache care, cu o seară înainte, a avut o escapadă de toată frumuseaţea ce l-a pregătit temeinic pentru debutul sesiunii

Ziua Z+1 (15 iunie 2010) "Cyborg"
ELS. Elaborare în Limbaje de Specialitate sau ceva de genu'. Cu calculatoare în orice caz. Sala TII4, parcă. Zi deloc specială. Mă rog, unii intrau în vacanţa mare. Îi vedeam pe autobuz încărcaţi cu flori pentru profe şi doamna învăţătoare. Speciale au fost zilele premergătoare. De fapt, hai s-o dau pe aia dreaptă. Ziua premergătoare. Cu toate că am avut vreo lună şi jumate la dispoziţie să fac nişte teme, nu chiar simpluţe, în Macromedia Flash 8, le-am lăsat pentru ajunul examenului. De ce? Că aşa-i frumos! Simţi că chiar contează nenorocitul ăla de examen la care îţi tot ziceai că te apuci de treabă dar o lăsai pe altă dată pentru că... nu contează acum. Ei no, acu' conta.

Ziua Z+2 (18 iunie 2010) "Viva la Revolucion!"
CI. Comunicare Interculturală. TII1. Aveam termenii din care unu' urma să ne pice şi să facem un eseu pe baza lui cu aproape o lună înainte, dacă nu chiar mai bine. Un student, ţin să zic, normal, decent, cu bun simţ, ar fi făcut un eseu pentru toţi termeii ăia şi la examen stătea relax. Nuuu şi eu. Adică cum? Două luni să pregătesc un examen? Prea mult, dom'le! Câteva ore în ajun şi câte ore dimineaţa şi ajunge. A, plus bere. Mult, mult Ciucaş. Ştiţi ceva? Chiar a ajuns? A ajuns şi Ciucaşul şi au ajuns şi orele. Efect maxim.

Ziua Z+3 (24 iunie 2010) "Mafioso Peligroso"
MARP. Managementul Activităţilor de Relaţii Publice. TII8. S-ar zice că un student căruia i-a trecut de două ori glonţul pe la ureche s-ar învăţa să nu mai meargă pe tactica "În ajun dăm cu tunu'!". Ei, aş, de unde? Mai ales când eşti într-o echipă de şase ce tre' să pună la cale totul legat de festivitatea de absolvire a facultăţii (cât mai neconvenţional), normal că te învârţi, suceşti şi dai peste cap până te trezeşti că mâine tre' să prezinţi un proiect amplu l-a care tot ce ai realizat e o listă de idei contradictorii. Un citat din Brian Clough care să sintetizeze mai bine ce a fost la MARP: "Poate că n-am fost cei mai buni, dar cu siguranţă am fost în Top 1."

Ziua Z+4 (29 iunie 2010) "Presa, a nu-mai-ştiu-câta putere în stat, prima la facultate"
CP. Comunicare cu Presa. TII7, parcă. Grilă corectată pe loc, ajun inexistent, informaţia existentă dar necitită, mers la ghici, noroc c-o tras Alin să facem eseul şi să luăm punctele pe el şi bafta mea cu seminarul.

Ziua Z+5 (2 iulie 2010) "Transparenţă"
MMC. Managementul ceva cu marketing şi comunicare, niciodată n-am putut să reţin denumirea exactă. Aula T. După ce ne-am strâns la ceas de amiază undeva pe Lungă cu alte planuri, am ajuns pe sub Tâmpa unde am avut parte de feelinguri şi şuete, apoi, la ceas de seară am ajuns la examen. Trebuia scris un eseu despre ceva anume. Şi... pana mea, am scris.


Ziua Z+6 (3 iulie 2010) "Şi-atunci, fost-am zei printre muritori"
Se împlinesc 16 ani de când am defilat pe Pasadena în faţa Argentinei ca trupele române pe sub Arcul de Triumf. Demni, mândri, încrezători că nimeni şi nimic nu ne poate atinge. Divin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu