miercuri, 9 iunie 2010

Mi-am ucis "viaţa socială"

Rând pe rând, conturile de Facebook şi Hi5 au căzut sub lama furiei mele anti-virtuale. Mă încearcă o senzaţie de libertate cum n-am mai trăit de mult. Are ceva din "aroma" apusului de soare şi a ierbii proaspăt tăiate. E divin, pe bune! Mă fut în ele reţele sociale. Reţea socială e să ieşi cu pritenii în oraş şi să faci poştă o sticlă mare de ceva împreună cu mai multe sticle mai micuţe. Asta da reţea, frate! Asta da viaţă. Nu pinguri, ponguri, songuri dedicate şi click-uri pe "Like". Spune-mi dracu' în faţă că-ţi place noua mea cămaşă, nu că "ai văzut? ţi-am dat like pe faisbuc la poza cu camăşa." Gata, de azi îs eu şi numai eu şi cine vrea să se combine cu mine mă scoate la un pahar de ceva şi mă vrăjeşte old-school,  nu-mi lasă comentarii "dulci" pe faisbuc sau haifaiv. Cine vrea să afle "what have I been doing lately" să mă întrebe în paştele mă-sii la facultate, în timpul cursului, în timpul examenului. Jur că las examenul deoparte doar ca să-ţi povestesc visele mele. Cu condiţia ca şi tu să mă asculţi, nu să-mi spui să-ţi dau un mail cu rezumatul sau să-ţi trimit un link cu dorinţele mele pe "peretele" tău. Cine vrea să mă invite undeva să-mi dea un telefon şi îi confirm din prima fără alte reconfirmări şi reamintiri, fără "invite"-uri online. Cine vrea să iasă în stradă s-o pună de revoluţie să-mi zică nu să mă invite pe "pagina oficială a luptătorilor contra nerespectării constituţiei". Marş în gâţii ma-mii voastre de parveniţi, libidinoşi, coşuroşi şi puturoşi. Piş-am-aş pe demagogia voastră de luptători cu propria existenţă.

Hai, v-am pupat!

3 comentarii:

  1. Am ajuns aici din întâmplare și am văzut postarea cea mai recentă, la care am decis să comentez. Fără vreo răutate îți spun că mi se pare puțin contradictoriu să-ți ”omori” viața socială online și apoi să scrii despre asta pe un blog, care este, de altfel, o altă rețea socială online.

    Chiar nu e un afront, e doar o remarcă.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, știu că e contradictoriu, cam cum era acu ceva ani pe mess cu "campania anti-mass-uri idioate" desfăşurată tot sub formă de mass-uri.

    Oricum, ideea era că o să ajungem să aflăm ce fac prietenii noştri, sau ei or să ajungă să afle ce facem noi exclusiv prin online, iar asta mi se pare o chestie tâmpită rău. Când te întâlneşti cu respectivul deja nu mai ai ce să discuţi cu el pt că deja ai făcut-o postându-i nu ştiu ce info pe wall. Pe de altă parte, blogul meu cel puţin nu-l folosesc pt "a ţine legătura" cu unii sau alţii sau a-i ţine "updated" cu ce fac eu şi de asta mi-am zis că e ok să trec peste situaţia contradictorie.


    Mulţam pt intervenţie şi numai bine şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Damn dude, you're on fire :))
    I like it :D

    RăspundețiȘtergere