joi, 8 aprilie 2010

Blogul ăsta chiar e citit

De fapt, hai să nu fiu ipocrit, ştiu că e citit că de aia mi-am pus chestiile alea pentru statistică. Corect ar fi să spun că se iau în considerare "braşoavele"  ce le dau.

Mai ştiţi faza asta, cu ideea mea ca primar pentru "Braşov 775"? No, tocmai ce mă dădeam prin ziarele locale şi văd în "Bună Ziua Braşov" următoarea ştire:

"Tradiţionala Coborâre a Junilor din Duminica Tomii va fi dublată anul acesta de un alt eveniment. Consiliul Judeţean Braşov va organiza o manifestare menită să reconstituie perioadele istorice care au marcat tradiţia militară a Braşovului. Pe străzile oraşului vor defila cavaleri teutoni, ostaşi din epoca judelui primar Michael Weiss, soldaţi din garnizoana habsburgică din vremea războaielor lui Napoleon. Ostaşii îşi vor face rondul pe străzile oraşului vechi şi vor executa trageri cu tunul. Evenimentul face parte din manifestările prilejuite de împlinirea a 775 de ani de la prima atestare documentară a Braşovului."

Ok, nu are anvergura imaginaţiei mele, cu o bătălie epică, dar tot e ceva. Măcar se vor auzi urlete de tun. Mă oftic, totuşi, că nu defilează şi soldaţii Primului Război Mondial. Oricum, e mai mult decât un pas înainte.

Coincidenţă? Siiiiiguuur ;)

2 comentarii:

  1. Deci chestia cu candidatura trebuie s-o iei serios in seama ca deja se pare inspiri clasa politica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha, poate că-i inspirt, dar ei nu recunosc de unde le vine inspiraţia. Oricum, primar, neprimar, o să le dau de furcă ;)

    P.S. scuze pentru "inactivitate" Ilie, am avut niscaiva probleme.

    RăspundețiȘtergere