duminică, 16 august 2009

TransilvAeroShow 2009 - ultima parte

Prieteni, am ajuns și la ultima parte a ceea ce a fost TransilvAeroShow în acest an 2009.
În speranța că nu v-am plictist vă prezint mai jos ultimele două montaje legate de acest miting aviatic, montaje ce includ două avioane IAR 46 și zborurile cu parașuta și parapanta.
Înainte de asta să vă povestesc o scurtă întâmplare de sâmbata trecută în timp ce mă întorceam acasă. Eram pe "șaptișpe" și la un moment dat se urcă o fată care se așează lângă mine. Eu stăteam la geam. Aveam în mână biletul de autobuz cu o călătorie. Nu știu ce-mi vine că pe la Ciucaș am început să fac din el avion. L-am îndoit cu migală până ce mi-a ieșit un fel de MiG în miniatură. Fata respectivă a coborât la Praktiker moment în care mi-au venit în minte următoarele cuvinte: "bine că măcar ți-am dat să ai un subiect de discuție."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu