vineri, 14 august 2009

TransilvAeroShow 2009 - partea a treia

După o pauză mai lungă decât era preconizată (totuși, clipurile nu se fac singure) a sosit momentul pentru a treia parte din această epopee aviatică cu care au fost delectați brașovenii și nu numai în zilele lui 8 și 9 august.
Vă ziceam în partea a doua că aproape mi-am ars, nu bronzat, anumite părți ale corpului. Faza e că buzele au fost cele mai afectate. Când mă întâlnesc cu oameni cunoscuți am posibilitatea să le explic ce și cum, dar ăilalți de mă văd pe stradă probabil au impresia că am vrut să pup o lumânare. Chiar ieri fost-am la farmacie să-mi caut de leac și din fericire am și găsit. Sper să dea rezultate cât mai repede.
"A little less talk, a little more action!" vorba cântecului, așă că priviți mai jos la Pumele SOCA(N)T(E) ale Forțelor Aeriene Române și la Pelicanii plecați nu după pește ci să danseze pe cer.

Elicopterele IAR 330 Puma SOCAT (Sistem Optronic de Cercetare și Anti-Tanc) - mândria aeronautică a Brașovului


"Pelicani" la joacă
Horia Meseșan (nr. 5209), Lucian Barna (nr. 5211) și Andrei Ionuț (nr. 5208) pilotând avioane Ikarus C42 B. Ultimii doi sunt cei ce au zburat în formație.


În episodul următor (mereu mi-am dorit să scriu asta) avioane IAR 46 (foarte frumoase avioanele astea) plus salturi cu parașuta și zboruri cu parapanta.

2 comentarii:

  1. Vreau sa fac o precizare: elicopterele Puma care au participat la miting nu erau echipate SOCAT. 2 au fost standard iar unul a fost echipat cu un sistem similar cu SOCAT dar fara armament. Evolutia lor nu a fost cine stie ce. Am filmulete cu pilotul de incercari IAR in care chiar iti ingheata sangele in tine. Evolutiile baietilor de la miting mi s-au parut mai mult o plimbare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine a fost prima dată când am avut ocazia să văd în zbor și de aproape aceste elicoptere motiv pentru care am fost atât de impresionat.
    Adevărat că dacă e să comparăm evoluția elicopterelor de miting cu alte demonstrații de zbor ce a fost la Brașov pare o simplă joacă.
    Mulțam pentru rectificările privind partea tehnică a Pumelor.

    RăspundețiȘtergere