joi, 13 august 2009

De unde își iau șmecherii Brașovului ceasuri?

Răspunsul l-am aflat chiar azi, pe terasa unei berării din apropierea gării. Tocmai ce ieșisem de la un interviu de angajare și după ce m-am întâlnit cu câțiva prieteni mai vechi am hotărât să stăm la o șuetă stropită cu bere.
În timpul șederii noastre foarte relaxante suntem abordați de un june cu ten închis, îmbrăcat elegant și care făcea comerț cu orologii (un țigan la costum ce vindea ceasuri). Redau mai jos dialogul:

Comerciantul: Haide șefu, ia d-aicea ceasuri șmechere, 50 de lei unu'.
Eu: Hai frate, lasă-ne că n-avem nevoie.
Cătă: Cât? 50 de lei.
Eu: Băi, dar măcar mi-l dai și cu baterie?
Comercianul: Uite șefu' că are și baterie. Merge bine, vezi?
Eu: Văd, da' nu vreau.
Cătă: Hai bă pleacă, vinzi tu ceasurile astea cu 50 de lei. Lasă că am văzut eu altele și mai faine.
Comerciantul: (se apleacă ușor înainte, privește în gol) Auzi, zise șoptit, eu am vândut ceasuri din astea și la alții mai șmecheri ca tine.
Cătă: Atunci marș și vinde-le la ăia, nu mie!

Ba ba bi bam! Cocalari, interlopi și chiar politicieni de Brașov, v-am prins de unde vă luați marfa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu