joi, 23 iulie 2009

F.C. Brașov în stagiul din Elveția

Stegarii au avut parte de un stagiu reușit la Anzere, în Elveția, unde au disputat trei partide amicale în compania unor adversari ce au pus la încercare potențialul galben-negrilor. Ăsta era și scopul, nu?
Se pare că noul antrenor, Nicolo Napoli, se înțelege de minune cu noii săi elevi. Înainte de a pleca în Țara Cantoanelor Steagul a disputat un amical pe Silviu Ploișteanu cu Gloria Bistrița, meci ce l-au și câștigat cu 3-1. Echipa de sub Tâmpa a continuat seria de victorii cu un succes de proporții în fața egiptenilor de la El Zamalek. A fost 7-1 pentru stegari contra uneia dintre cele mai titrate echipe de club din Africa. Deși au existat voci ce au încercat să minimalizeze succescul brașovean afirmând că egiptenii ar fi evoluat cu rezervele sau chiar cu tineretul, ei bine, El Zamalek a folosit cea mai bună echipă a sa compusă din jucători ce au ieșit campioni în sezonul trecut sau care, în anii precedenți, au pus umărul la cucerirea uneia dintre cele 5 Ligi a Campionilor Africii.
A urmat apoi meciul-test cu francezii de la F.C. Sochaux, partener de joc deja obișnuit pentru ardeleni în meciurile de pregătire. De data asta victoria le-a revenit francezilor, scor 0-2, aceștia beneficiind la maximun de unele inexactități ale apărării noastre, totul culminând cu gafa de proporții a lui Gabi Kajcsa de la golul 2 când, la un șut din unghi, acesta scapă mingea printre picioare.
Amicalul cu elvețienii de la F.C. Sion programat pentru ieri s-a amânat datorită unei înfrângeri suferite de aceștia în campionat.
După acea zi liberă, astă-seară, băieții lui Nicolo Napoli au disputat ultimul test înainte de debutul de la Alba Iulia în Liga 1 contra Naționalei Sub20 a Emiratelor Arabe Unite. Meciul s-a încheiat cu victoria brașovenilor cu 2-0, Attila Hadnagy consolidându-și statutul de golgeter al Steagului în pregătiri cu 3 reușite (două cu Zamalek, una cu EAU). Punând la socoteală și dubla din meciul cu Gloria Bistrița, Atty ajunge la respectabila cifră de 5 goluri în 4 meciuri.
La capitolul transferuri menționez sosirile lui Nicolae Grigore (Rapid), Alexandru Pițurcă (Pandurii) și portughezul Nene. Președintele Dinu Gheorghe a afirmat că urmează să mai sosească încă doi fotbaliști. Rămâne de văzut cine vor fi noii stegari. Tot la sosiri notez și revenirea din "exil" a lui Dorel Zaharia (autorul unei duble în meciul cu Zamalek).
Printre stegarii care și-u luat rămas bun de la echipă se numără golgeterul sezonului trecut, Romeo Surdu, al cărui împrumut de la Steaua a expirat, Mugurel Buga (împrumutat de la Rapid), portughezul Paolo Adriano, care după două sezoane sub Tâmpa nu a mai dorit prelungirea contractului. Doi fotbaliști care au trecut pe la Brașov fără însă a impresiona suporterii sunt Alexandru Bălțoi și Alin Stoica. Cel din urmă a plecat la o echipă din prima ligă sârbească. Alexandru Benga a fost pus pe lista de împrumuturi pentru a avea meciuri în picioare atunci când Nicolo Napoli va considera că acesta este pregătit pentru a îmbrăcă tricoul galben-negru.
Cea mai dureroasă despărțire pentru fanii stegari a fost de departe încheierea mandatului lui Răzvan Lucescu sub Tâmpa, acesta urmând a se dedica exclusiv Naționalei României în încercarea de a recăpăta gloria pierdută. Nici retragerea din activitate a lui Bogdan Stelea nu poate fi trecută ușor cu vederea, "ultimul mohican" al Generației de Aur reușind un ultim sezon pe prima scenă, la 41 de ani, cu adevărat remarcabil.
Așadar, aceasta a fost vara Brașovului. Sâmbăta viitoare, de la orele 18, primul test important pentru Nicolo Napoli și noua echipă a Steagului se va da la Alba Iulia contra nou-promovatei Unirea. După ce că oricum Unirea este o echipă bună, ai noștri vor trebui să contracareze și entuziasmul nou-promovaților precum și vacarmul tribunelor. Să sperăm că jucătorii stegari vor fi urmați la Alba Iulia de un public numeros pentru a-i susține pe băieți în câștigarea primului meci oficial al sezonului.
Hai Steagu ' ! ... și cu toții la Alba Iulia!

Un comentariu:

  1. Informații frumoase aici, aș dori să vă împărtășesc toată experiența mea încercând să obțin un împrumut pentru a-mi extinde activitatea de îmbrăcăminte aici, în Malaezia. Într-adevăr a fost greu ca afacerea mea să se reducă din cauza bolii mele de scurtă durată, atunci când m-am vindecat am avut nevoie de un fond pentru a-l înființa din nou pentru a începe, așa că l-am întâlnit pe domnul Benjamin, un ofițer consultant de împrumut la Le_Meridian Funding Service. eu de proiectul meu de afaceri și i-am spus că dețin deja One și am nevoie doar de un împrumut de 200.000,00 USD mi-a dat un formular pentru a completa și am făcut și el mi-a cerut ID-ul meu valabil în câteva zile. Au făcut transferul și mi-a fost acordat împrumutul . Vreau cu adevărat să apreciez efortul de a încerca, de asemenea, să aduc acest lucru oricui caută împrumuturi de afaceri sau alte probleme financiare pentru a contacta Serviciul de finanțare Le_Meridian Pe e-mail: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com El este disponibil și pe WhatsApp Contact: +1 -9893943740.

    RăspundețiȘtergere