duminică, 14 iunie 2009

Obiceiuri pe veceu

Eu când mă aşez pe budă am nevoie de ceva să citesc. Orice! Nici nu trebuie să fie neapărat în română ceea ce citesc, cât mă screm eu acolo am timp să învăţ şi limbi străine. Dacă situaţia se prezintă critică citesc şi răscitesc mesajele de pe telefonul mobil sau trimit mesaje pe la prieteni numai că să fac conversaţie. Aşa că, dragi tovarăşi, dacă primiţi de la mine mesaje de genul "salut, ce mai faci?" e aproape 90% sigur faptul că sunt pe veceu. Aveam un coleg în liceu care îmi zicea că în preajma tezelor el învaţă cel mai bine pe veceu. Chiar glumeam cu el şi-i ziceam că dacă ar da o diaree în el ar ieşi premiant. Eu mai obiceiul să ascult muzică la radio. E recent apărută apucătura asta dar e mişto tare. Ascult radio şi citesc sau scriu mesaje în acelaşi timp. Cine zicea că bărbaţii nu pot face mai multe lucruri deodată?

Voi ce apucături aveţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu