miercuri, 22 aprilie 2009

Unu, unu

Băi, mă doare scoru' ăsta. E al nu-ştiu-câtelea egal din sezon. Am fost clar peste craioveni, mi-am dat seama de lucrul ăsta chiar şi de acolo, din peluză, de unde se ştie că meciul nu se vede tocmai bine. Am ratat ocazii cât pentru un tur întreg. Am dovedit că ştim să atacăm şi am făcut-o contra unei echipe care chiar joacă fotbal. Dar din toate ocaziile avute n-am reuşit să dăm decât un gol. Prea puţin pentru o echipă ce aspiră la confruntări cu echipele tari ale Europei. Oltenii, au marcat atunci când trebuia, au profitat de singura neglijenţă a apărarăii noastre şi au făcut ca tabela să arate un agonizant 1-1. Acuma să vă povestesc niţel despre ce mi-a plăcut la meciul de astă-seară şi ce nu mi-a plăcut. Mi-a plăcut că am intrat pe stadion exact la fix încât să prind golul lui Surdu. Mi-a plăcut că a fost stadionul arhiplin şi că toată lumea încuraja echipa. Nu mi-a plăcut că "dedicaţiile" pentru olteni se auzeau cu ceva decibeli în plus. Aşa suntem la noi, la înjurături înainte la... încurajat înapoi. Mi-a plăcut că s-au dat torţe şi de o parte şi de cealaltă. Nu mi-a plăcut intervenţia jandarmilor ce a semănat cu o scena de anihilare a unor facţiuni interlope. Mi-a plăcut atitudinea fanilor de la final, ce cântau pentru echipă. Nu mi-a plăcut reacţia braşovenilor la o scandare a oltenilor ce pe mine chiar m-a amuzat. "Faceţi valuri!" scandau oltenii la final aluzie la "valurile" făcute de suporterii "stegari" când Steagu' conducea cu 1-0. Una peste alta un meci frumos încheiat cu un rezultat trist ce ne cam scoate din lupta pentru participarea la anul în Europa Liga (fosta Cupă UEFA), doar o serie de rezultate miraculoase în următoarele etape determinând o nouă intrare în "hora" pretendentelor la Europa. Până atunci însă mai este şi ce va fi doar Dumnezeu ştie şi doar "stegarii" pot schimba. În încheiere vă scriu cum m-a întâmpinat maică-mea când am ajuns acasă: "Na, că ai fost degeaba azi la meci." "Cum degeaba? 87 de minute am fost cel mai fericit".
Începutul de meci scăldat în razele unui amurg primăvăratic şi sfârşit sub lumina rece a nocturnei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu