vineri, 27 martie 2009

Ziua Clopotului... ghinion

Da fraţilor, ghinion! O coadă ce se întindea din faţa Liceului Honterus până în Strada Mureşenilor plus un un seminar care îmi sufla rece în ceafă. De la 12 şi până la 16,40 am aştept în speranţa că voi urca în turnul Bisericii Negre dar în final m-am mulţumit cu pliantul ştampilat care îmi oferă şansa de vizita turnul vinerea viitoare. Toţi cei care au stat la coadă până aproape de ora închiderii turului au primit un astfel de pliant. Un gest frumos din partea organizatorilor care, aşa cum au şi spus, nu vor să se îmbogăţească de pe urma acestui eveniment ci doar să facă o bucurie braşovenilor şi nu numai. În timpul cât am stat la coadă am avut ocazia să observ mai îndeaproape ca niciodată Biserica Neagră şi vă las mai jos câteva poze din exterior, urmând ca vinerea viitoare să observ îndeaproape şi interiorul.

De pe Republicii



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu