marți, 17 februarie 2009

Se fini la comedi, monşer!

Gata şi cu sesiunea, prima sesiune din viaţa mea. Hai că bilanţul e acceptabil, o singură restanţă din şase posibile. Soarta! De-acu şi pân' la vară merge iar cu "chestii, trestii, socoteli", apoi, runda a doua. Motivul pentru care scriu la atâtea ore după ultimul examen e faptul că după ce-am ieşit de la examenu' de filosofie am fost cu băieţii la o şuetă prin oraş şi când am ajuns acasă am preferat să mănânc, să vad un meci şi să dorm până la ora asta. Ce viaţă palpitantă am, nu-i aşa? În fine, ideea e că, deşi am dormit, tot mi-e somn.

2 comentarii:

  1. A venit si s-a dus si sesiunea intr-adevar. Chiar ma bucur ca s-a terminat. Sa ai parte de zile placute, cu leneveala sau distractie multa pana la urmatoarea sesiune.
    Ne vedem pe la cursuri tovarase. bate palma:P
    >:D<

    RăspundețiȘtergere