miercuri, 4 februarie 2009

Muzicile anilor '90...Run Away

O să postez melodii ale anilor '90, melodii cu care practic am crescut şi care, în fiecare vineri seară, răsunau pe străzile cartierului, anunţând startul chefului săptămânal. Şi ce chefuri mai erau...bine, eu eram foarte mic, aveam 7-8 ani, dar având un frate mai mare mă agăţam de el şi ajungeam şi eu la respectivele chefuri. Prietenii lui erau cei mai dezamagiţi atunci când veneam eu pentru că fetele îmi acordau mai multă atenţie mie decât lor. E fascinant cum, atunci când eşti mic, atragi fetele ca un magnet, iar, odată crescut mare, trebuie să umbli tu după ele de parcă aţi avea magneţi cu acelaşi pol. Hehe...să fi avut atunci mintea de acum. Bun, lăsând la o parte această retrospecţie, vă ofer spre ascultare prima melodie: Real McCoy - Run Away

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu