sâmbătă, 4 februarie 2012

Trei bune de tot cu RAT Brașov

Și când zic bune de tot mă refer că îs chiar de bine relatările care urmează. Pana mea, de fapt îs relatări despre nişte chestii de bun-simţ, dar cum trăim într-o societate care gândeşte cu curu', bunele intenţii încep să pară ceva... exotic. Deci...

1. Ningea ca-n basme la Braşov, nu vedeai de pe un trotuar pe celălalt. Ieşisem bine "parfumat" de la un rendez-vous în acea dimineaţă şi cum mă tot lăsam legănat în burduful autobuzului (magnificul "şaptişpe"), devin brusc curios cu privire la staţionarea prelungită a maşinii într-o staţie. De ce? Pentru ca o mamă cu doi prunci care alerga prin troinele create în doar 20 de minute să urce şi ea la adăpost de furia albă.

2. De data asta nu mai ningea în Braşov, dar era ger. Eram cam singurul om prin staţie şi îmi aduc aminte că trebuie să-mi cumpăr bilet. Între timp vine "şaptişpele", şoferul mă vede cu portofelu' scos şi cu direcţia setată pe casa de bilete, opreşte autobuzul, deschide uşile şi mă aşteaptă să-mi iau biletul. Frumos gest, doar că eu aveam treabă cu "trei'ş'cinciul". A închis uşile şi a plecat.

3. Eram pe 51, veneam de la Gară după un meci de hochei. Dau să cobor la Parc şi constat că şoferul, un bătrânel pe la vreo 50 de ani, o rupea cu rock-ul în cabină. Aş fi amânat coborârea pentru Livadă, doar că eram cu o tipă şi... mă-nţelegeţi. Totuşi, l-am felicitat pentru selecţia muzicală înainte de a coborî.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu