sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Trei

Stau, ascult muzicile care știu că-i plac ei, ascult muzicile care ar putea să-i placă și ascult muzicile care-mi plac mie și mă gândesc, nu fără să mă amuz, cum ar fi dacă i-ar plăcea și ei?

Când, într-un final, îmi așez capul pe pernă, închid ochii și prima persoană pe care o văd e ea. Încă sunt lucid, n-am adormit. Încerc cumva să-i dau de înţeles creierului ce aş vrea să văd atunci când n-o să mai fiu lucid. Uneori îmi reuşeşte, de cele mai multe ori nu. Spre exemplu, până s-o visez de trei ori acum două nopţi, a trecut ceva vreme de când m-a vizitat ultima oară în imaginarul minţii mele. Faptul că acum două nopţi m-a vizitat de trei ori, în trei situaţii diferite, m-a făcut să mă trezesc cu un zâmbet mare de tot pe faţă. În unele cazuri, atunci când  mă trezesc şi îmi dau seama că totul a fost doar un vis, am un gol în piept. Acum nu a fost deloc aşa. Deşi eram bine înfipt cu nasul în propria pernă, încă simţeam parfumul ei de flori de liliac, iar în palma care-mi stătea spânzurată peste marginea patului încă mă gâdila atingerea palmei ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu