joi, 22 decembrie 2011

Apocalipsa Zombi

Că tot e la moda ideea că va veni o zi în care ne vom înfrupta cu poftă unii din ceilalţi, zic că deja facem asta în "societatea" actuală. Pe bune, ia să ne gândim la devoratorii ştirilor de senzaţii care mai de care mai... senzaţionale, la creatorii acestor ştiri, la tot ce e în jurul nostru.

Mărturisesc că acum câteva zile, zombiul din mine a fost la un pas să iasă la suprafaţă. Ieşeam dintr-o librărie, iar puţin mai sus un tip tocmai fusese luat pe capota unei maşini când traversa strada pe zebră. Girofaruri, sirene, agitaţie, bliţuri ale aparatelor foto de amatori, tot tacâmu'. Pentru o secundă, poate chiar mai multe, m-am gândit că ar fi bine să mă duc şi eu să văd care-i treaba, poate să fac şi nişte poze ca să am o ştire pentru un site pe care mai scriu din când în când. Îmi şi imaginam cum voi fi primu' care difuzează "ştirea" însoţită de fotografii "în exclusivitate" şi cum comentariile şi aprecierile vor curge valuri. La dracu', pentru secunda aia, sau alea cinci secunde, sau cât o fi durat delirul, parcă mi se atrofiase creierul. Mi-am adus apoi aminte că am în mână o carte, scrisă de un franţuz, care se cheamă "Extinderea Domeniului Luptei". No citisem, habar n-aveam despre ce e vorba, dar mi-am zis că trebuie să aibă vreo legătură cu momente de genul ăsta.

Am plecat spre casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu