marți, 29 noiembrie 2011

Deo Vindici Patriae

Mă întreba cineva de ce nu scriu despre Brașov cum am scris, de exemplu, despre Fălticeni în mini-vacanța petrecută acolo astă vară sau cum am scris despre Roma anul trecut? Și m-am gândit serios de ce nu fac acest lucru. Motivul, cred, ar fi pentru că tot ceea ce întâlnesc în Brașov mi se pare absolut fantastic dar și normal în același timp. Am făcut ochii cât roata de tractor când am văzut Colosseum-ul sau când am văzut lebede pe iazul din Fălticeni. Biserica Neagră? Eh, înainte se chema Sfânta Maria, dar s-a înnegrit când au ars austriecii oraşul acum vreo 300 de ani. Altfel ajungea Braşovul printre cele mai şmechere oraşe din Europa. Masonii, coa'e!

Îîîîîn fine, nu trebuie să luaţi ultima parte prea în serios. Aia cu masonii zic. Parte de dinainte e pe bune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu