duminică, 18 septembrie 2011

Dinastia Castanilor

Titlul e împrumutat de la o melodie descoperită recent și care îmi place foarte mult. Chiar cochetam cu ideea să fac și un clip dedicat orașului pe respectiva piesa. Mă mai gândesc.

Până una-alta, vreau să vă arăt nişte fotografii realizate pe o stradă foarte dragă mie: Strada Castanilor se numeşte, evident. E mică, e circulată intens, dar pentru mine are un farmec special. Nu ştiu, exact, care ar fi motivul. Imbecilii au cam ciuntit câţiva castani din zonă, dar aceştia rămân mândri. Odată, am băut vin pe "Castanilor" cu nea' Buţi. Cine e nea' Buţi? Csaba Gyorffy, fost jucător de fotbal la FC Braşov, din '66 până-n '77. Da, dom'le, şi-am băut vin cu un fotbalist adevărat, cu o legendă, la el acasă. Era vin alb, făcut chiar de el. A fost cel mai bun vin ce l-am băut vreodată. Mi-a arătat un tricou de-al său în care a transpirat pentru Steagu' şi-am ciocnit paharele. Eh, da...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu