joi, 28 aprilie 2011

Pe Deal

Interesant lucru cu tehnologia asta. Nu credeam că prima mea vizită pe Dealul Melcilor se va produce în "online" şi nu în viaţa reală. Iată că s-a întâmplat dar promit să mă revanşez cu vârf şi îndesat faţă de realitate. Istoria mă va judeca!

No, treaba asta cu DealulMelcilor.com stă în felu' următor: c'est un blog colectiv care vine să facă un pic de concurenţă (cică!) PrinBraşovului. Mărturisesc că nu-mi dau seama despre ce fel de competiţie ar putea fi vorba din moment ce nu e foarte greu pentru cititori să aibe două tab-uri cu ambele site-uri deschise. Dar, mă rog, no me importa atât de tare axpectul ăsta ca să-l dezvolt.

Cât mă priveşte pe moi, am fo' invitat de Ionuţu să scriu pe DealulMelcilor.com şi am şi lăsat deja un text acolo încadrat, cum altfel, dacă nu în a mea sfântă treime - bere, fotbal şi patriotism local? Evident, n-o să scriu DOAR despre "din astea", dar am zis s-o dau la debut cu ce ştiu mai bine.

Să fie într-un ceas bun!

2 comentarii: