joi, 16 septembrie 2010

Z Cars

"Z Cars" e numele unui serial britanic ce a rulat cândva prin anii 60 şi 70. Un fel de comedie cu poliţişti... mă rog, nu m-am documentat foarte bine. Ştiam de titlul ăsta pentru că melodia cu acelaşi nume e imnul celor de la Everton FC. Ştiam doar numele, nu şi melodia, dar am zis, din nu ştiu ce motiv că se potriveşte pentru articolul ăsta. Apoi, după ce am ascultat şi melodia am fost tot mai convins că, într-adevăr, "Z Cars" se potriveşte perfect articolului.

Astea-s maşinile copilăriei mele, cândva legende în faţa blocului.

Campionul absolut la proba "a cui machetă ce sare de pe ultima treaptă a scării cade în picioare?", Roşu 9


"Şarpele Galben"

"Trabantul"

"Dacia"

"Lamborghiniu' "

"Alba"

Asta numesc eu 100% vintage 

Asta e melodia "Z Cars"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu