duminică, 8 august 2010

"Braşovul" Brazilian

Am intrat pe MySpace ca să caut... ceva. Şi pentru a găsi acel ceva, neştiind chiar cum să încep să-l caut, am scris în căsuţa de căutare "Braşov". E un ceva local şi de asta "Braşov".

No, şi de aici am găsit asta. Dacă eşti un leneş ce n-a dat click pe link, îţi zic că e vorba despre o formaţie din Brazilia. Rio de Janeiro mai concret geografic. Şi formaţia asta, sau trupă cum preferaţi, se numeşte "Brasov".

Muzica lor, din câte mă pricep şi eu la muzică, nu e genu' care s-ar chema "comercial". Adică muzică pe care s-o asculte cocalarii la telefon pe stradă.

Aşadar, Braşovul e peste tot. De la covrigii braşoveni ce să găsesc în Gara de Nord şi pe litoral. La restaurantul Casa Braşoveană din judeţul Neamţ. Până dincolo de Atlantic, pe nisipurile fine din Rio de Janeiro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu