marți, 4 mai 2010

Bilete la filmul "Kapitalism"

Cum să zic, eu câştig rar. Am câştigat odată un loc doi sau trei la un concurs Poiana. Eram în clasa a IV-a. Am mai câştigat în primul an de facultate un bax de şase doze Bergenbier şi, tot cândva prin anu' întâi, am mai pus mâna şi pe un bax de şase bidoane de la Ciucaş. Cadou!

Acuma, zeiţa Fortuna (deşi, tind să cred că zeiţa asta e de fapt un zeu pe nume KoolCsaaar) şi-a îndreptat iar ochii spre mine şi m-a lovit cu două bilete la un film despre care habar n-am nimic, dar care se anunţă interesant. "Kapitalism - Reţeta noastră secretă" îi spune, şi e cu cei mai mari actori ai economiei româneşti de după '90: Gigi Becali, Niculaie de la Steagu', Copos, Voiculescu, Patriciu şi alţi din ăştia care învârt banii cu lopata dar se plâng că-s prea puţini. Deh, să-şi ia o lopată mai mică.

Mulţam fain de tot celor de PrinBraşov.com pentru cele două bilete!

Joi seară, atunci când e filmu' am şi un seminar cu purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov. Da' o să-l ratez din următoarele motive:
1. Îs curios dacă filmu' e comedie, dramă sau romance.
2. Tot joi joacă şi Steagu' aşa că de la meci o tulesc direct la film.
3. N-am mai văzut un film la cinema de pe vremea când Emil Constantinescu era preşedinte.

Un comentariu:

  1. Zeiii fie cu tine pământeanuleeeee.....buhuhuuuuuu. Vizionare plăcută!

    Zeus Kooolcsar :P

    RăspundețiȘtergere