vineri, 2 aprilie 2010

Campania "100 pentru Steagu' "

 Articolul ăsta l-am scris de fapt pentru celălalt blog al meu, ăla despre istoria şi sentimentele "stegare", steagulrosu.wordpress.com, dar îl pun şi pe "Braşoave" că deh, să afle tăt poporul care-i baiu'. Am numit eu iniţiativa asta sentimentală campanie. Nu ştiu cât de campanie e ea şi cât de mult o să-şi atingă scopul, dar no, dacă la fel de pesimişti erau Pescaru şi ai lui în '74 cu Beşiktaş, minunea minunilor n-ar fi existat.

"E vorba de 100 de declaraţii de dragoste. Bine, nu cred că or să se strângă 100 de declaraţii de dragoste pentru Steagu’ pentru că din cei 100 şi ceva de vizitatori ce aterizează zilnic La Stegaru’ puţin sunt aceia care se încumetă să-şi lase şi impresiile.

Oricum, pe principiul “încercarea moarte n-are”, deschid eu lista.
 Steagule, te iubesc! Chiar dacă acum mă faci să sufăr tare mult, te iubesc şi mai mult. Nu te pot lăsa acum la greu. Cu voi, băieţi, am promovat după trei ani de durere. Ne-aţi ajutat când ne era nouă, suporterilor braşoveni, greu. Cum să vă părăsesc acum, când greu’ a picat pe voi? Imposibil!

P.S. în eventualitatea în care chiar se strâng 100 de declaraţii de dragoste (nu contează cât de simple sau alambicate) să facem o listă şi s-o trimitem jucătorilor. Le-ar prinde înainte returului de la Vaslui şi a meciurilor din campionat ce au mai rămas de jucat.

P.S 2: adminii celorlalte site-uri despre FC Braşov mi-ar face un mare favor dacă ar prelua această iniţiativă şi ar promova-o. Să scrie fanii cât iubesc Steagul şi pe site-urile voastre şi apoi le adunăm.

Hai, Steagu' !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu