joi, 11 februarie 2010

Cronica unei sesiuni. Anul II. Semestrul I

Ziua Z (18 ianuarie, 2010) "The Englishman"
Din nou engleza este cea care deschide balul. Din nou o să dansăm în Corpul J. Examenul era vorba să înceapă la ora 9 fix, dar întârzierea profului coraborată cu gestionarea aranjării într-o sală mult prea mică a unui număr mult prea mare de studenţi a făcut ca totul să înceaptă pe la vreo 9,20. Eu am fost pus la catedră. Catedra a fost întoarsă cu faţa spre tablă. Pe tabla mi-a scris proful "I Feel Good!". La 9,45 am ieşit din sală.

Ziua Z+1 (26 ianuarie, 2010) "Ia mai toarnă-un păhărel"
PA. Publicitate şi Adverstising. Corpul T. Un examen cel puţin straniu. Portofoliul l-am făcut în dimineaţa examenului. Examenul începea la ora 10 fix, dar, sub spectrul colegilor din Grupa I cu care împărţeam prima zi, am plecat de acasă pe la vreo 10,45. Pe drum aflu că portofoliul trebuie neapărat pe CD. Niciun suspans aici. Îl aveam deja. La Facultate aflu că trebuie printat. Aici e discutabil. Cu doar 10 lei în buzunar aveam de ales între un sandwich udat cu bere şi a-mi printa portofoliul. Îmi calc pe inimă în cele din urmă. Mi-au mai rămas totuşi 5,5 lei, ideal pentru un Ciucaş la 2L. La final, cea mai mare vrăjeală din istoria Universităţii. Carlsberg şi Unirea per sempre. Colegii ştiu de ce.

Ziua Z+2 (29 ianuarie, 2010) "Gone in 60 seconds"
SMM. Sisteme Mass-Media. Trebuia să mergem doar pentru a ne trece nota de la proiectul pentru seminar. Proiect ce trebuia să-l prezint pe 8 decembrie anul trecut. Proiect ce l-am prezentat pe 13 ianuarie anul ăsta. A fost bine. Unii au vrut mărire. După, la un vin fiert cu băieţii de-aici din cartier, iar seara la o ciocolată caldă, una cu căpşuni şi alta cu fistic, cu băieţii din peluză. Ei au băut bere.

Ziua Z+$ (??? ianuarie, 2010) "Banii vorbesc"
O sună tata pe mama. Tata e la ţară, la Buzău. Apoi mă cere pe mine la apel. Îl informez despre succesele răsunătoare obţinute pe frontul academic. El mă informeze despre o sumă frumuşică ce va să vină către mine. Apoi mi se stipulează şi viitoarele sume în cazul unor succese la fel de preţioase. Dacă ştiam că se ajunge la bani făceam un contract înainte de sesiune.

Ziua Z+3 (4 februarie, 2010) "Eu cre' că..."
Retorică. Aşa cum le ziceam şi colegilor înainte de confruntarea "retorică", aici totul ţine de... dicţia mentală. Adică de cum ştii să gândeşti. Ne-a adus proful parţialele din noiembrie, ne-am întins la vorbă pe tema lor (unii mai mult, alţii mai puţin) şi ne-am tirat.


Ziua Z+4 (8 februarie, 2010) "Contratimp"
Comunicare şi Gestiune Profesională. Trebuia la 11 să fiu la facultate să predau portofoliul. Într-un acces de naivitate cruntă n-am considerat că acest "a preda" chiar asta înseamnă. Adică, dai şi pleci. No, şi mergând pe acest principiu al naivităţii, pe la la 11 eu plecam de acasă. Că deh, e toată grupa I înaintea mea, şi pân' la mine mai e. Numai ce mă sună Alin pe la 11,15 întrebându-mă unde dracu' umblu că el a predat portofoliul. "Cronometrul, domnule Maier!"

Ziua Z+5 (11 februarie, 2010) "Unde dragoste nu eeeeee..."
Tehnici Creative. Dacă n-ar fi fost dragostea celor din echipa mea pentru ideea unei contrareclame la adresa Puma. Dacă n-ar fi fost dragostea băieţilor din peluză pentru a cânta şi a mă ajuta. Dacă n-ar fi fost dragostea ospătăriţei din Crossroads pentru nişte studenţi săriţi. Ei bine, dacă n-ar fi fost toate astea, clipul de mai jos, făcut cu o seară înainte de examen, n-ar fi existat iar noi n-am fi trecut. 
 
Şi, ca să închei frumos, apelez la un citat din Brian Clough. Uşor modificat, e drept:
"Nu ştiu dacă echipa noastră s-a distrat cel mai tare pentru examenul ăsta, dar cu siguranţă am fost în Top 1."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu