joi, 2 iulie 2009

Despre situația de la F.C. Brașov

În primul rând situația este una tristă. Nu că noi, suporterii stegari, n-am fi obișnuiți cu situații triste, dar situația asta le întrece pe toate pentru că ea vine după o perioadă în care visam cu ochii deschiși la un trofeu. Acum însă visăm să rămânem în Prima Ligă. Mai întâi a plecat Lucescu la Națională. Sunt sigur că singurii din țara asta care au fost triști la aflarea acestei vești am fost noi, brașovenii. Dar nu-i bai. Am trecut peste amărăciune și sperăm că Răzvan va duce România pe culmile gloriei. Asta și așteptăm de la el, deși nimeni nu prea are curajul s-o zică cu voce tare. Am trecut și peste amărăciunea inexistenței magazinului de prezentare pe care Dinu Gheorghe ne-a promis că-l face în două săptămâni acum trei ani. Am trecut peste pentru că am pus echipa mai sus decât cumpărarea unui tricou sau a unui fular. Până la urma ni le-am confecționat noi și pe astea și tot s-a rezolvat cu bine situația. Am trecut și peste peluza dărâmată și care nu va fi populată prea curând nici în sezonul ce stă să vină. Deși l-am înjurat pe Dinu Gheorghe și i-am cerut să plece de la echipă în adâncul sufletului îmi doream să nu plece, și nu eram singurul care dorea asta. Dacă ar fi plecat atunci într-adevăr totul s-ar fi năruit într-o clipită. D. Gheorghe ar fi luat cei mai buni stegari după el la echipa la care s-ar fi dus. În fine, sunt mai multe lucruri peste care am trecut pentru că dragostea pentru echipa asta a fost mai puternică decât orgoliul nostru.
"Steagul! Steagul!", Dumnezeule, ai impresia că se dărâmă Tâmpa când auzi tot stadionul strigând așa. Păcat însă că unii văd în echipa asta doar o manta de vreme rea. Și aici mă refer la toți cei care conduc orașul ăsta și chiar și la Dinu Gheorghe. Primăria își amintește că Brașovul are echipă de fotbal doar când vin alegerile. Consiliul Județean idem. Numai că acuma CJ Brașov își retrage sprijinul financiar. Cică ar fi o crimă să dea bani pentru fotbal în condițiile în care rata șomajului din județ este foarte mare. Și cică din banii dați la Steagul ar putea foarte bine să susțină alte 10 sporturi din județ. Ce vor să facă exact nici ei nu știu. Ori se ocupă de șomeri, ori de celelalte sporturi? Dacă într-adevăr ar face cu banii pe care nu-i mai dă la Steagul ceea ce ne mint că vor face, i-aș crede. Dar așa să avem parol, monșer. Nu-s nici partizanul lui Scripcaru, nici al lui Căncescu, toți îs o apă și-un pământ pentru mine.
Revenind la Steagul, ziceam că situația e tristă. Dar, așa cum am trecut peste multe alte tristeți vom trece și peste asta, că suntem căliți bine. Dureros e când vezi cum oameni veniți de prin alte locuri țin în mâinile lor destinele echipei tale iubite. Asta e o tristă tragedie... dar o să trecem peste că vorba lui Nae Pescaru: avem de apărat onoarea de a fi stegari! Și domnilor dragi, nu vă doresc să aveți de-a face cu stegari mânioși.

O melodie perfectă pentru situația de față

Elton John - I'm still standing
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu