marți, 23 iunie 2009

Tactica

În mod cert nu sunt sigurul ce abordează tactica asta, dar în mod cert sunt printre puţinii. Despre ce tactică e vorba? Să iau examenele fără să învăţ. Sincer, după 12 ani în care am tot învăţat, acu, la "bătrâneţe", trag de mine ca de-un cal beţiv. Sesiunea din iarnă a mai fost cum a mai fost, dar aste de acu e crâncenă. Nu în sensul vreunui grad de dificultate mai ridicat ci în sensul "entuziasmului" care mă cuprinde atunci când trebuie să învăţ. Citesc câteva paragrafe şi buf, gata, se termină bateria. Partea mişto e că mă încearcă o senzaţie faină: Sunt total nepregătit! Habar n-am l-a ce să mă mă aştept deci sunt aidoma lui Columb. Aşa cum el a vrut să ajungă în India da' o nimerit în America, aşa şi eu sper că dau peste nota de trecere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu