vineri, 12 iunie 2009

Primul sărut

Eram mici, foarte mici. Nici nu ştiu dacă eram în clasa a II-a. Cert e că în perioada aceea am avut primul sărut. Părinţii noştri se cunoşteau de mult şi se frecventau foarte des în perioada aceea. Culmea e că mie îmi plăcea de mama ei (aveam totuşi şase sau şapte ani), şi chiar visam să mă căsătoresc cu ea. Părinţii stăteau în bucătărie, la ţigară şi cafea iar copiii, adică eu şi Raluca, în sufragerie, să ne jucăm. Şi într-un astfel de cadru s-a produs fulgerul copilăriei mele. Eram amândoi în pat, ne uitam la TV, erau parcă nişte desene animate cu Bugs Bunny, moment în care Raluca trage plapuma peste noi şi îmi arde un pupic ireal pentru vârsta aceea. La început eram reticent dar după ce am prins gustul... Când au intrat părinţii în cameră să vadă "ce fac ăia mici" ne-au găsit gură-n gură. Ţin minte că amândoi ne-am ruşinat teribil, mai ales eu care eram extraordinar de timid când eram mic, în timp ce maică-mea cu maică-sa şi taică-su se prăpădeau de râs. Visau la o relaţie de durată în viitor între noi, poate chiar "să ne luăm", dar n-a fost să fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu