luni, 4 mai 2009

Start vis

Consider meciul de mâine, de la 5, cu Gloria Bistriţa ca fiind decesiv pentru atingerea obiectivului de a juca sezonul viitor în Europa. Netelevizarea meciului mă face însă să am dubii asupra modului în care meciul se va desfăşura. Nu mă refer aici la vreun aranjament între cele două echipe. Noi luptăm pentru Europa deci nu ne permitem să dăruim puncte doar de amorul artei. Iar Neluţu Sabău sunt sigur că preferă să pice onorabil în liga secundă decât să se menţină prin mijloace nesportive. Ca tot veni vorba de Ioan Ovidiu Sabău. Îmi place "Moţul". Mulţi spun că are o atitudine pasivă şi că tăria de caracter nu e punctul său forte. Eu ţin să cred că aşa se spune despre oricine e fair-play şi îşi vede doar de fotbal. Cu această atitudine Bistriţa a bătut pe Atletico în vara trecută cu 2-1. Desigur, a trecut mult timp de atunci, dar antrenorul şi mare parte din jucători sunt aceiaşi deci să nu ne culcăm pe o ureche. Plus că, în atacul Gloriei, este şi Dorel Zaharia, decepţia turului pentru Steagu' şi care probabil va fi mânat de dorinţa de revanşă faţă de fosta echipa. Foarte bine, înseamnă că vom avea un meci tare mâine la Bistriţa. Sper însă că această "tărie" nu va afecta integritatea fizică a fotbaliştilor braşoveni, pentru că la asta mă refeream în debutul articolului când menţionam de suspiciuni. Sper că "Kosova" Pietricica nu s-a mutat în "bârlogul" lui Pădureanu şi că netelevizarea partidei nu va afecta în vreun fel meciul de mâine.
Cât despre mine, nu cred că voi fi prezent mâine pe stadionul Gloriei întrucât nici zeii finanţelor şi nici cei ai transporturilor nu sunt de partea mea. Voi asculta meciul la radio, parcă îmi era dor de senzaţia asta. Ultimul meci ascultat la radio a fost cel din şaisprezecimile Cupei, cu Farul, şi am bătut 1-0.
Start vis!

Un comentariu:

  1. Razvan, ai o parere total gresita despre Sabau. crezi tu ca nu se implica in lucruri necurate. Iti spun eu ca la TV si in presa vorbeste si face una, dar in spatele mass-mediei e un un caracter.....
    Nu vreau sa-l jignesc, n-am dreptul, insa iti spun eu ca el face cam totul la Bistrita, e si presedinte si antrenor si manager si tot ce vrei. Pai uita-te ca in fiecare pauza competitionala la Bistrita se fac pe putin 10 transferuri (veniri sau plecari) Motul nu creeaza o echipa omogena, nu construieste, ci doar carpeste ici-colo echipa.

    Nu pot sa-ti spun aici de unde stiu toate astea, poate altadata.

    Sper sa-i bagam in B cu o victorie maine!

    RăspundețiȘtergere