joi, 9 aprilie 2009

Braşoave de Sinaia

Miercuri, după cum bine se ştie am fost la Ploieşti să vedem cum "stegarii" ne aduc în pragul unei crize de nervi. Pe lângă acest aspect, înainte de a ajunge în oraşul "aurului negru" am făcut un scurt popas în Sinaia prilej cu care am vizitat Castelul Peleş. Adică am căscat ochii la minunăţie din afară că n-aveam bani să intrăm înăuntru. Oricum, impozantul castel îţi taie răsuflarea şi doar privit din exterior. După ce ne-am tras câteva poze ca şi amintire, la coborâre am nimerit peste un grup numeros de turişti. "Înarmaţi" până în dinţi cu aparate foto şi camere video. Cineva a spus că sunt ploieşteni veniţi să viziteze. Când am auzit lied-uri nemţeşti emiţând dinspre grupul cu pricina, am exclamat: "ploieşteni pe naiba, ăia s-au săturat de cât au văzut Peleşul." La care, o domnişoară îmi spune: "din păcate ştim şi română!" Hai, no! Să auzi şi să nu crezi, zău aşa!



Am hotărât să marchez prima mea vizită la fosta reşedinţă regală aşa cum se cuvine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu