luni, 9 februarie 2009

Magic Fotbal

Sunt mândru nevoie mare! Tocma am intrat în posesia numărului 4 al revistei Magic Fotbal. E meciul România - Anglia de la Coupe du Monde '98, fantastică amintire! Puteam să găsesc meciul ăsta să-l descarc şi de pe net, da' din nu ştiu ce motive, mă simt mai bine că am dat 10 lei pe revistă şi dvd în original. E un fel de a plăti pentru a reintra în posesia unor amintiri care mi-au făcut copilăria mai frumoasă. Doar 10 lei costă această amintire, incredibil de puţin pentru cât de fericit am fost în acea seară de 22 iunie din 1998. Încă mai ţin minte, din vizionarea live a meciului, vorbele "dulci" pe care Viorel Moldovan le striga după marcarea primului gol, într-un acces de bucurie sinceră. Sunt jucători, în ziua de azi, care îmi lasă impresia că se bucura arogant după ce marchează vreun gol. "Tata! tata, ai văzut ce-a strigat Moldovan?", moment în care cel bătrân se uita către maică-mea zâmbind şi vice-versa. Ah, ce fain a mai fost! Şi bătălia lui Petrescu în careu cu Le Saux, o luptă epică terminată cu mingea scurgându-se uşor printre piciorele lui Seaman, mângâind apoi plasele porţii. Astea-s lucruri ce le mai ţin minte de atunci. O să revăd meciul, după aproape 11 ani, mâine, după ce dau examenul la Logică, pentru că vreau să-l revăd în aceeaşi atmosferă ca atunci: în sufragerie, fără nicio grijă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu