marți, 10 februarie 2009

Bravo...mie!

Mă felicit pentru faptul că am ales să revăd meciul aseară, întru-cât, fiasco-ul de la examenul de logică ar fi perturbat serios vizionarea "bătăliei pentru Anglia". Mărturisesc că m-au încercat diferite emoţii pe parcursul meciului, speram ca bara lui Ilie să intre de această dată, iar bara lui Owen din ultimul minut mi-a dat din nou frisoane exact ca acum 11 ani. Spun "exact" întru-cât frisoanele au fost cât se poate de autentice dat fiind faptul că uitasem respectiva fază. Comentariul lui Cosmin Băleanu a fost înlocuit de cel al lui Sorin Hobana. Nu m-a deranjat acest aspect întru-cât Sorin Hobana parcă are vocea menită de a te trimite în trecut. Pe celelalte dvd-uri, comentariul era cel în original, Cristian Ţopescu şi Ionel Stoica la meciul cu Columbia din '94 şi acelaşi Cristian Ţopescu la meciul cu Argentina din acelaşi an de graţie, 1994. Pentru că meciul cu Brazilia din Mexic nu a beneficiat de un comentariu live în limba română, un anume comentator de acum a preluat această sarcină pe dvd-ul în cauză. În orice caz, atât Sorin Hobana cât şi celălălalt comentator, căruia îmi scapă numele, şi-au făcut foarte bine treaba lăsându-mi impresia că văd aceste meciuri în compania unui dintre prietenii mei. Au oferit şi cei de la Gazeta Sporturilor dvd cu meciul contra Columbiei din 1994, însă, când am auzit că maeştrii de ceremonie vor fi Andrei Vochin şi Emil Grădinescu am renunţat la ideea de a-l mai cumpăra. Cu moniseur Grădinescu n-am nimic, chiar îmi place cum comentează meciurile Naţionalei, însă Vochin prea încearcă să facă din fotbal o ştiinţă exactă. Bucură-te de joc, omule şi strigă "gol" până rămâi fără glas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu