duminică, 25 ianuarie 2009

Prinţul "Bâzu" Cantacuzino

Îmi place să ma pierd prin trecut. Îmi place să aflu despre acei oameni care au făcut lucruri cu adevărat măreţe şi cărora nu le-a stat niciodată gândul la cum să ajungă mari ci pur şi simplu prin faptele lor au ajuns mari. Primul astfel de om despre care am plăcerea să vă povestesc este Constantin "Bâzu" Cantacuzino. Dintre toţi piloţi români participanţi la cel de-al Doilea Război Mondial, Cantacuzino s-a distins prin faptul că deţine recordul românesc la număr de victorii aeriene (56 de victorii confirmate şi 13 probabile) fapt ce se datorează în primul rând excelentelor sale calităţi de zburător şi manevrier.
Mai departe vă las cu un articol de pe acest site în care autorul, domnul Mihai Athanasie Petrescu, scrie despre Constantin "Bâzu" Cantacuzino mult mai bine decât aş face-o eu vreodată. Ţin să precizez că voi face deseori trimiteri la acest site(aşa ca de la braşovean la braşovean), foarte bine documentat, şi care mi-a furnizat informaţiile necesare creării clipului de mai jos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu